СМС Україна-провідна українська компанія, що надає сервіс розсилки СМС-повідомлень, Viber та голосових розсилок. Ми вирішили почати свою діяльність у 2008 році та відтоді не тільки переконалися в правильності свого рішення, але й активно розвиваємося в сфері рекламних послуг. Наші клієнти : торгові мережі, інтернет-магазини, навчальні заклади, рекламні компанії, ресторани та бари, виробники товарів загального споживання, спортивні організації, салони краси і т.п.
Це один із найзручніших способів комунікації бізнесу зі своєю аудиторією. Важливий інструмент для маркетингу та продажу, який можна автоматизувати. Клієнти все частіше відмовляються від дзвінків менеджерів, а швидкість та зручність є вирішальними факторами при виборі компанії під час покупок.
Підприємцям вигідно організувати розсилку реклами та сервісних повідомлень тому, що це значно дешевше ніж кол-центр. За один день менеджер передзвонить приблизно 100 осіб, а система відправляє 5000 СМС за хвилину. Не втрачайте клієнтів і за лічені секунди надсилайте повідомлення про прийняте замовлення, дату та номер ТТН, посилання на оплату товару та багато іншого.
Це текстове повідомлення, яке надсилають одночасно великій кількості абонентів через використання спеціальних платформ. Важливо знати, що такі бізнес-розсилки ніяк не прив'язані до номера телефону, а відправником відображається альфа-ім'я.
Ім'я відправника — це послідовність літер, а іноді цифр, які відображають назву компанії та зафіксовані у операторів мобільного зв'язку. Яке смс розсилання краще? У комерційних розсилках повідомлення від альфа-імені викликає більше довіри, ніж смс від номера телефону. Використовуйте для спілкування з клієнтами лише бізнес-повідомлення: це дешевше, значно швидше зробити, а смс приходять від назви компанії.
Як робиться смс розсилання через інтеграцію ви зможете дізнатися індивідуально у підтримки тієї системи, в якій працюєте. А ми розглянемо ази роботи через кабінет SMS Україна.
Після того, як ви зареєструвалися і підключили своє ім'я відправника можна приступати до розсилки. Насамперед потрібно скласти список одержувачів, подивитися скільки частин смс містить ваш текст і дізнатися ваш тариф на смс. Зібравши ці дані, ми зможемо порахувати скільки коштує розсилання та яка сума потрібна для поповнення балансу.
Завантажуємо список номерів в адресну книгу та зберігаємо. Тепер у розділі Розсилка можемо надсилати перші повідомлення.